Auteur Topic: Juryleden bij Life and Cooking  (gelezen 5389 keer)

Offline bluedolph1n

  • Forumlid
Juryleden bij Life and Cooking
« Gepost op: 14-09-2004, 19:00:34 »
A.s. zondag zullen de juryleden (of een aantal, dat stond niet helemaal duidelijk op de site) te gast zijn bij Life and Cooking, dit staat op de site van dit programma.

Groetjes, Sandra


Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juryleden bij Life and Cooking
« Reactie #1 Gepost op: 14-09-2004, 19:36:28 »
Thanx voor de info bluedolph1n!   ::ok::

Dat wordt zondag zeker naar Live&Cooking kijken! Hopenlijk komen ze eindelijk met wat meer info over 't programma, want 't gaat immers al bijna beginnen!  :)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juryleden bij Life and Cooking
« Reactie #2 Gepost op: 19-09-2004, 19:35:07 »
Ik heb 't dus gezien straks en 't was best leuk. Ik vond niet dat Daan en Paul met erg veel nieuws kwamen. Er kan vooral de conclusie worden getrokken dat 't toch wel erg veel op Idols gaat lijken (hoewel dat constant ontkent wordt), maar dat maakt me niks want dat vond ik ook leuk!  :D

En als eenmaal de laatste 20 zijn gekozen, gaat 't wel heel erg lijken op Starmaker van 'n aantal jaren terug waarbij K-Otic werd gevormd. Ze gaan namelijk in 1 huis wonen, waarbij alles constant door camera's gevolgd wordt. Dan krijgen ze zang- en dansles en gaan al gelijk 'n single opnemen. We volgen dus als 't ware 't hele proces waarbij ze klaar worden gestoomd om te gaan optreden. Dat vond ik bij Starmaker ook al leuk om te zien, dus dit wordt vast ook interessant!  :)

Ik krijg er iig steeds meer zin in! Gelukkig is 't al bijna zover!   ::ok::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juryleden bij Life and Cooking
« Reactie #3 Gepost op: 19-09-2004, 19:50:38 »
Ben raaaaazend nieuwsgierig  ::jaja::
That's all