Auteur Topic: Wie is er al eens naar een liveshow geweest?  (gelezen 5002 keer)

Offline to0maatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • X Ro0sJe *Shar0n Tha BesZt* X
Wie is er al eens naar een liveshow geweest?
« Gepost op: 7-12-2004, 17:31:38 »
Wie is er al eens naar een popstars-show geweest?
Zo ja, ben je dan ook met andere mensen op de foto geweest =D?
(popstars ;)::bravo::
X RoOs *SharOn Tha BesT*

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is er al eens naar een liveshow geweest?
« Reactie #1 Gepost op: 7-12-2004, 18:29:37 »
Ik ben naar de 3de liveshow geweest, de 2de van de jongens. Daarover heb ik ook 'n verslag geschreven, zie hier. Daar zijn ook 'n hoop foto's van mijn avondje liveshow te bekijken.  :)   

Helaas sta ik zelf niet op de foto met een van de kandidaten, maar er zitten wel wat foto's van kandidaten, ex-kandidaten en Beau tussen. Zoals bijvoorbeeld deze:



En dit zijn Dennis en Boris, die ook bij de call backs waren:


Offline biancaaa

  • Forumlid
Re: Wie is er al eens naar een liveshow geweest?
« Reactie #2 Gepost op: 7-12-2004, 19:12:46 »
ik ben naar de afgelopen 4 shows geweest en heb alle keren veel lol met de boys en girls gehad,met dennis,met boris,met bastiaan,met beau,met leon,etc.Je kan er iedereen wel ontmoeten...en dit weekend gaan we weer!!!We waren nml gevraagd te komen aangezien ze ons willen gaan filmen met de guys.Wordt dus toppie!!

Offline Mirrii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is er al eens naar een liveshow geweest?
« Reactie #3 Gepost op: 7-12-2004, 20:47:08 »
Ik ben niet geweest, wil wel graag maar kan niet aan kaartjes komen  :(

Offline santalyd

  • Forumlid
Re: Wie is er al eens naar een liveshow geweest?
« Reactie #4 Gepost op: 14-12-2004, 13:58:42 »
Ben afgelopen zaterdag voor het eerst geweest, dankzij clubs.nl die donderdag ineens 2 kaartjes weggaf  ::ok::

Het was echt heel erg leuk!

Voor de show:
Ik sta op de foto met Jose, Merijn, Roman, Mariette, Marcia, Regisha en Leon. Bobby liep ook nog rond.

Tijdens de show:
Ik was met iemand anders en die zat naast Dennis en ik zat daarnaast, dus goed uitzicht op Dennis  ;)

Na de show:
Alleen Anno is de foyer in gekomen en Ehsan wilde komen maar werd bij de deur al tegengehouden door een horde fans.
Anno liep vlak langs mij, maar die wilde graag naar zijn moeder hoorde ik, dus toen heb ik hem maar niet tegengehouden :)

Met de finale ben ik er weer bij, dus wie weet wie ik dan weer zie  ::tandpastasmiley::

Offline Frank Beckers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is er al eens naar een liveshow geweest?
« Reactie #5 Gepost op: 15-12-2004, 21:30:59 »
Ben bij 3 liveshows geweest. Iedere keer om Steven (neef van mij) aan te moedigen. Uiteraard ook vele foto's gemaakt. Ik sta op de fota met Nora, Eva, Esri (en haar zus), Patty, Marc, Nils.
Zondag naar de Melkweg. Helaas zijn er geen kaarten voor de finale dus ik vrees dat ik de laatste moet gaan missen  ::ohno::