Ik ben naar de liveshow geweest, dankzij jullie
Voor dat we de studio in mochten moesten we ff wachten. Ik had van een meisje op me msn een brief gekregen die ik aan Steven moest geven. Ik zal hem door een deur heen waar ze aan het eten waren. Ik durfde weer eens niet om de brief te geven. Toen heeft Miranda het maar gedaan
De show was echt super, was er met me moeder, tante, me zusje en nog een vriendin van me zusje. Me zusje & co gingen bij Nora haar familie zitten.
Ik ging samen met nog 5 anders aan de kant van de jongens zitten. Vond redelijk veel van de meiden goed zingen.
Vond dat Esri het erg goed deed
Nora was helemaal super, je kon niet merken dat ze ziek was.
In 1 van reclames heeft samantha, zat ik mee aan de zijkant mijn zak snoep (winegums) aan de jongens gegeven. Niet helemaal hoor. Maar volgesn mij vonden ze het wel lekker
Miranda ging om het bekertje van Nils vragen *we waren melig bezig*
Bij de uitslag was ik super verbaasd
dat Mariette eruit moest.
Na de show zijn er nog ff gaan wachten in de ruimte waar je moet wachten voordat je naar binnen gaat. Ben ff de naam kwijt.
Al redelijk snel kwamen de jongens, alleen Mark, anno en steven bleven.
Me zusje ging nog op Nora wachten omdat ze cadeautjes hadden voro haar.
Daarna zijn we naar huis gegaan. We moesten een nummer 9 volgen, omdat de koentunnel afgesloten was ofzo. we hebben die 9 naar 1 keer gezien en toen nooit meer. Toen waren we de weg wat kwijt. Om half 3 waren we thuis