Auteur Topic: Eva  (gelezen 15858 keer)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Eva
« Gepost op: 29-10-2004, 21:05:10 »
In dit topic kun je alles kwijt over Eva.  :)



Info, songteksten, quotes, nieuws, artikelen en screenshots kun je vinden in haar profiel.

Offline *daisy*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • EVAAAATJUHHHHHH POWER
Re: Eva
« Reactie #1 Gepost op: 10-11-2004, 16:20:49 »
eva is egt de besteeee!!!!!!!! zij komt c ker in de girlgroupieeeeyy zaterdag sat ik egt so naar der te kijken man ::oink:: niet dat ik verbaast was maar se is gwn egt ownijs goed in haar vorige meiden groep stak se der al boven uit met haar talent manZ!!!! :)

Offline xxdianxx

  • Forumlid
Re: Eva
« Reactie #2 Gepost op: 12-11-2004, 21:11:50 »
hej heej ze is niet mn favo maar ze heeft een goede uitstraling en ze performt heel goed!!Kben bnieuwd as zij een balad gaat zingen!!
xxdianne

*leon forever*

Offline *daisy*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • EVAAAATJUHHHHHH POWER
Re: Eva
« Reactie #3 Gepost op: 13-11-2004, 16:16:53 »
JAJJA evatjuh is c kers goed jah en der uitstraling is egt the bommmmmmmm whahahahah ik was al fan van der toen ik een jaar op negen was toen zat sij in de girlgroup  ;DREBEL REBEL ::ok:: YEAH!! WHOEHWOEEHEOEHEO
xxxx


daisy!!

Offline kimmetje14

  • Forumlid
Re: Eva
« Reactie #4 Gepost op: 16-11-2004, 17:42:17 »
Eva lijkt een beetje op dat meisje wat mee heeft gedaan aan Idols. Die zei dat ze zich niet op de kop zou laten zitten door die jury... Dat meisje bij Idols toen kon juist ook goed zitten : Is dat nou Eva of niet    :-\\ ::tandpastasmiley::
        greetz kim

Offline *daisy*

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • EVAAAATJUHHHHHH POWER
Re: Eva
« Reactie #5 Gepost op: 16-11-2004, 20:49:30 »
Nee eva heeft niet meegedaan met Idols ;)

Greetzzzzz daisy ckers big  ;DEVA FAN ::ok::

 ::zwaai:: XXX DaIsY

Offline Lowrider_777

  • Forumlid
Re: Eva
« Reactie #6 Gepost op: 17-03-2005, 10:17:55 »
Eva is de mooiste en de lekkersteeeeee, en nog maar twintig jaartjes, Eva je bent echt like WOW , gewoon lekker mmmmmmmmmm ik verlang graag aan je te snoepe, greetz from "Lowrider_777"..........  :-* :-* :-*   doggpoundgangsta_69@hotmail.com