Auteur Topic: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?  (gelezen 6674 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Gepost op: 17-08-2004, 09:57:18 »
Een boyband of een girlgroup, wie denk jij dat de meeste kans maakt en waarom? Of gaat het om ander zaken, zoals uiterlijk, enthousiasme, de single, etc...


Ik heb de neiging om gauw te roepen dat een boyband meer kans maakt, maar het enthousiasme en zeker het nummer wat als single uitgebracht zal worden, speelt natuurlijk ook een zeer grote rol. Dus eigenlijk denk ik dat de single zelf meer invloed heeft dan het feit of het allemaal boys of girls zijn...
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #1 Gepost op: 23-08-2004, 13:51:49 »
het enthousiasme en zeker het nummer wat als single uitgebracht zal worden, speelt natuurlijk ook een zeer grote rol. Dus eigenlijk denk ik dat de single zelf meer invloed heeft dan het feit of het allemaal boys of girls zijn...


Ik ben ook van mening dat het van die factoren afhangt.
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Joycee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ..Mark = mijn Popstar :)..
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #2 Gepost op: 28-10-2004, 18:50:16 »
Ik denk dat de Boyband toch wel meer kans maakt, vooral omdat er meer meisjes stemmen en dan vaak ook op de jongens..

Offline Marloezzel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #3 Gepost op: 28-10-2004, 19:22:05 »
Ik denk dat de Boyband toch wel meer kans maakt, vooral omdat er meer meisjes stemmen en dan vaak ook op de jongens..

Dat denk ik eigenlijk ook  ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #4 Gepost op: 28-10-2004, 19:35:27 »
Ja, maar in Engeland won Girls Aloud ook, en dat zijn toch echt geen jongens...

Het gaat idd van de single afhangen en hoe de kandidaten zich aan ontwikkelen. Bij de jongens zitten idd een paar goede, meer misschien dan bij de meiden, maar ik zie daar meer een groep in. Ik ben er iig nog niet uit.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #5 Gepost op: 28-10-2004, 22:32:02 »
De meiden zijn iig erg strijdlustig, dat is wel duidelijk! En dat zie ik nog 'n beetje minder bij de jongens.

Maar idd de single-keuze zal heel belangrijk zijn. Ik ben geneigd om te zeggen dat jongens meer kans maken, maar we moeten niet vergeten dat 't hier niet om de stemmen gaat. 't gaat om de single die 't meest verkocht is (en dus bovenaan de hitlijst komt te staan) en daarom is 't nummer gewoon erg belangrijk. Fans kopen 't nummer dat ze leuk vinden en 't maakt tegenwoordig denk ik niet meer zoveel uit wie 't dan zingt. 't boyband-tijdperk ligt 'n beetje achter ons en daarom maken de meiden nu denk ik minstens evenveel kans.  :)

Offline sa+br!in*a

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Music lives in you
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #6 Gepost op: 18-11-2004, 16:33:18 »
       Ik denk dat de girlgroup de kans moet krijgen, omdat er al zooveeel!! jongensbands zijn >:( om er best wel kwaad om te worden. Female powerrr zeg ik altijd maar.

Nou ja, het zou goed zijn als de meiden winnen, toch? Dan hoop ik voor ze dat ze misschien doorbreken in USA? Dit is allemaal toekomstmuziek misschien, maar het zou best mogelijk zijn. Laat ze winnen.

Tanyared.(sa+br!in*a)
bye
Tanyared

Offline J0r!nK3

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • {N}{I}{L}{S} is {S}{U}{P}{E}{R}{Z}
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #7 Gepost op: 18-11-2004, 17:50:03 »

De BOYS gaan natuurlijk winne ::tandpastasmiley:: ::regenboog::

Offline ehsan-iz-lkkr

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ehsan is duh lkkrste!
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #8 Gepost op: 9-12-2004, 19:02:21 »
boys gaan winne!!!!
ze sijn gewoon miljoen x beter  ::tandpastasmiley::
vooral omdat ehsan er in zit ::love::
vind ik dan
luf ehsan

Offline kiimmii

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • y0o men2b the best !!
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #9 Gepost op: 13-12-2004, 18:50:27 »
n0uu cker wetee de j0ngess,, m0et je siien h0eveel meisjes gek van hunn sijn egt heel veel :P en meisjess stemme gew0ojn meer,, de j0nges sijn 0kk n0gh es bttr duss j0nges makee veel meer kans :P :S
kussjesss kiimmii
kUsSii kiimmi

Offline Anno_The_Best

  • Forumlid
Re: Boyband of Girlgroup: wie maakt de meeste kans?
« Reactie #10 Gepost op: 14-12-2004, 09:47:52 »
Natuurlijk gaan de jongens winnen.Ik vind hun meer een band.Bij de meiden is het meer Nora zie zingt die de leadzangeres is en dat vind ik gewoon nix.Duzzzzz weet cker dat de jongens gaan winnen.Moet gewoon  ::joehoe::