Auteur Topic: Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?  (gelezen 8849 keer)

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?
« Gepost op: 21-07-2004, 11:09:18 »
Vanaf 25 september a.s. begint op RTL4 het programma 'Popstars: the rival'. Hierin gaat men opzoek naar dé boyband of dé girlband.

Na internationale successen in o.a. Engeland (Girls Aloud was het resulataat van de Engelse Popstars) en Australië komt dit programma nu dus naar Nederland als 'opvolger' van Idols.

Wat denken jullie: wordt het programma een succes en zal 1 van beide bands een nummer 1 hit hebben met kerst?

« Laatst bewerkt op: 21-07-2004, 11:26:31 door n@ncy »
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?
« Reactie #1 Gepost op: 21-07-2004, 15:10:09 »
Ik verwacht heel veel van Popstars! Ten eerste heeft de formule 'n hoop overeenkomsten met 't geweldige programma Idols! Bovendien vind ik 't wedstrijd-element tussen die boyband en girlband erg leuk. Dat kan echt interessante televisie opleveren! Leuk hieraan vind ik ook dat we dus de winnende deelnemers nog langer volgen dan bij Idols. We zullen immers ook nog zien dat ze hun eerste single opnemen en ook volgen hoe ze die single promoten enzo om als eerste op 1 te kunnen komen. Dat was eik wat ik nog miste aan Idols.  :)

Verder verwacht ik dat de boyband 't beter gaat doen dan de girlband, omdat boybands over 't algemeen meer fans aantrekken dan girlbands. En die fans gaan die single kopen natuurlijk. Ik verwacht dus eik dat de boyband uiteindelijk gaat winnen, al is dat in andere landen, waar 't programma heeft gelopen, geloof ik niet altijd zo geweest.

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re: Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?
« Reactie #2 Gepost op: 21-07-2004, 19:16:41 »
Ik ben ook heel benieuwd na het programma. Ik weet niet precies wat het concept is maar wat Han13 vertelde lijkt het me wel leuk en misschien wel leuker dan Idols.
Toch bedankt!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?
« Reactie #3 Gepost op: 21-07-2004, 23:21:18 »
Tot nu toe is dit trouwens bekend over Popstars The Rivals:

Zoals eerder bekend werd wordt Idols een jaartje verschoven, en maakt zo plaats voor Popstars: The Rival. In Popstars gaat men opzoek naar dé boyband of dé girlband. Idols verwacht men weer in het najaar van 2005.

Na internationale successen in o.a. Engeland (Girls Aloud was het resulataat van de Engelse Popstars) en Australië start binnenkort het RTL4-programma Popstars: The Rivals met haar zoektocht naar Nederlands beste zangtalent. Twee ervaren platenmanagers gaan de uitdaging aan om uit duizenden kandidaten twee rivaliserende popgroepen te formeren: een boyband en een girlgroup.

In de voorrondes bepalen de platenmanagers welke 20 kandidaten doorgaan naar de live-shows. Uiteindelijk beslissen de kijkers in de live-shows met welke 10 zangeressen en zangers de platenmanagers door moeten gaan. Als de bands eenmaal gevormd zijn, barst de strijd in volle hevigheid los. Zowel de jongens als de meiden nemen een single op. De grote vraag in de zenuwslopende finale wordt dan ook: welke band staat met kerst op nummer 1, de jongens of de meiden?

Medio mei j.l. koos Fons van Westerloo er voor om het megasucces van Idols voor één jaar te verruilen met Popstars. Volgens hem wordt het overigens géén Starmaker, maar hij spreekt van het echte werk. HMG's productiemaatschappij Blue Circle (voormalig Holland Media House) zal het programma waarschijnlijk echter niet gaan produceren. In een eerder contract tussen HMG en Endemol werd besloten dat Endemol als eerste over een eventuele productie van Popstars zou mogen twisten en op de aftiteling van het programma kunnen we dan ook zeker het handelslogo van Endemol verwachten.

(Bron: mediakrant.web-log.nl)

Zodra er meer bekend wordt, melden we dat natuurlijk hier.  :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?
« Reactie #4 Gepost op: 22-07-2004, 21:22:47 »
Ik denk dat het wel leuk word, ik ga het ook wel volgen, ik ben benieuwd wat voor muziek de bandjes gaan maken als ze eenmaal gevormd zijn, ik hoop niet van die standaard popnummers, maar dat zal wel ::ohno::

Maar ik heb er zin in :)

Offline Tjimkje

  • Forumlid
Re: Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?
« Reactie #5 Gepost op: 5-08-2004, 00:20:14 »
ik heb me ingeschreven voor de audities

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?
« Reactie #6 Gepost op: 5-08-2004, 13:18:37 »
ik heb me ingeschreven voor de audities
Oh echt waar? En, weet je al waar en wanneer je auditie mag doen? Alvast veel suc6 en hou ons op de hoogte  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?
« Reactie #7 Gepost op: 10-08-2004, 21:03:58 »
't lijkt erop dat Popstars 'n hoog Starmaker-gehalte gaat krijgen. Yorin gaat namelijk 'Popstars – The Rivals: Uncensored' uitzenden. Uit hun winter-programmering:

In 'Popstars – The Rivals: Uncensored' wordt het leven van de overgebleven twintig kandidaten van ‘Popstars – The Rivals’ ongecensureerd door camera’s op de voet gevolgd tijdens hun verblijf in de ‘Popstars’-huizen. Gezamenlijk worden zij daar op professionele wijze klaargestoomd voor de grote finale, waarin de rivaliserende girlgroup en boyband strijden om de nummer 1 hit tijdens de kerst.

't onderscheidt zich dus nog meer van Idols dan dat we al dachten. En dat is denk ik wel positief.  :)


Offline Tjimkje

  • Forumlid
Re: Wat verwacht jij van 'Popstars: the rivals'?
« Reactie #8 Gepost op: 11-08-2004, 22:12:29 »
't lijkt erop dat Popstars 'n hoog Starmaker-gehalte gaat krijgen. Yorin gaat namelijk 'Popstars – The Rivals: Uncensored' uitzenden. Uit hun winter-programmering:

In 'Popstars – The Rivals: Uncensored' wordt het leven van de overgebleven twintig kandidaten van ‘Popstars – The Rivals’ ongecensureerd door camera’s op de voet gevolgd tijdens hun verblijf in de ‘Popstars’-huizen. Gezamenlijk worden zij daar op professionele wijze klaargestoomd voor de grote finale, waarin de rivaliserende girlgroup en boyband strijden om de nummer 1 hit tijdens de kerst.

't onderscheidt zich dus nog meer van Idols dan dat we al dachten. En dat is denk ik wel positief.  :)



Oh leuk!

dat wist ik nog niet..ik wil best in zo'n huis zitten hoor ::love::